tiistai 30. marraskuuta 2010

Ristipistotapaaminen

Meillä oli sunnuntaina ristipistotapaaminen Hämeenlinnassa pikkujuoluteemalla. Hieman kateellisena tiirailin Kirsin ihanaa joulukalenteria....

Tuollaisen kasan kanssa sais olla into pinkeenä koko kuukauden kun joka päivä sais jonku ihanan yllärin. Tässä muuten emäntämme pistelypuuhissa...

Kiitos taas Kirsi, että jaksoit järkätä ja kiva oli tavata kaikkia mukana olleita! Meillä oli tietysti myös pikkujoululahjavaihto ja sain itse tälläiset ihanat viimeistelykankaat, kimaltavaa aidaa, muliinilankaa (lienee silkkiä?), kaksi ihastuttavaa omenanapin paria ja pienen kynttilän. Kiitos! Mä en ole vielä noiden ihanien nappien maailmaan päässytkään, en edes tiedä mistä niitä hankitaan... Mutta eiköhän näistä jotain ihanaa jouluista saada aikaiseksi.


Mitä muuten luulette, että saa aikaiseksi kun kätköistä löytyy 530 g joulunpunaista Jussia? Minä tein niistä sukkia ja raitalangoiksi jäi vielä 55 g....

Että väheneehän se lankavuorikin, kerä kerrallaan... Alunperin noista langoista piti tulla joku puserontapainen mulle itselle, mutta mulla on neuleita ihan riittävästi. Nyt ne menee varmaan parempaan käyttöön... Yhden parin kiikutin rp-tapaamisen emännälle.

2 kommenttia:

  1. Kylläpä oletkin ollut ahkera sukkien neuloja! Ihanan väristä lankaa ja kauniita jouluisia sukkia :).

    VastaaPoista
  2. Ihaillen minäkin katselen noita joulukalentereita, Kirsin, Minnan jne. Kaksi viime vuotta olen ollut kansainvälisessä adventtivaihdossa, mutta nyt ei ole mullakaan mitään... Mutta ensi vuonna meillä on, eikös niin Virpi! :)

    VastaaPoista